Subject: „Tartu maakond, Elva vald, Palupera ja Kõduküla küla piirkonna valguskaabli sidelahendus – EST-MIIL-153(köide 2)“, töö nr 10769K4
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 11:44:16 +0300

Tere

Saadan järgneva projektilahenduse ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

„Tartu maakond, Elva vald, Palupera ja Kõduküla küla piirkonna
valguskaabli sidelahendus – EST-MIIL-153(köide 2)“, töö nr 10769K4.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.